Pracownia hotelarska, w której jest zorganizowana:

  1. jednostka mieszkalna (pokój hotelowy odpowiadający standardom hotelu 3-gwiazdkowego) z pełnym wyposażeniem (łóżko, pościel, bieliznę pościelową, szafę, stolik nocny, szafkę, biurko, krzesło, bagażnik, wieszak na wierzchnią odzież, zestaw ręczników i wyposażenie dodatkowe) oraz węzeł higieniczno – sanitarny (wyposażony w: umywalkę z półką i oświetleniem, lustro, kabinę z natryskiem, WC, pojemnik na śmieci). Ponadto w pracowni znajduje się wózek hotelowej obsługi pięter z pełnym zestawem, odkurzacz, ręczny sprzęt porządkowy, regał z bielizną hotelową, środki czystości i środki do dezynfekcji, środki ochrony indywidualnej, apteczka oraz instrukcje obsługi urządzeń;
  2. stanowisko recepcji hotelowej, wyposażone w ladę recepcyjną, komputer z zainstalowanym oprogramowaniem recepcyjnym „ mHotel” ułatwiającym prowadzenie hotelu, zarządzanie recepcją, służbą pięter czy restauracją, regał biurowy z półkami otwartymi na segregatory oraz częścią zamkniętą, drukarkę fiskalną, czytnik kart płatniczych, aparat telefoniczny, faks.

Pracownia obsługi konsumenta, w której znajduje się stół restauracyjny z krzesłami, pomocnik kelnerski (w formie przeszklonej gabloty) z pełnym wyposażeniem, wózek kelnerski i dostawny, bielizna stołowa (obrusy, nakładki, serwetki), zastawa stołowa pełna (porcelana, sztućce, szkło), sprzęt i urządzenia do serwowania potraw i napojów, naczynia kuchenne, drobny sprzęt kuchenny. Poza tym w pracowni znajduje się rzutnik multimedialny oraz komputer z dostępem do Internetu.